מיכאלה ברקו ממליצה עלי

ליאת שפר בן-יעקב מאמינה שהגוף יכול לרפא את עצמו. פשוט צריך ללמד אותו איך

יש רגעים כאלו שאני קוראת משהו שמצליח לתפוס אותי. שמצליח להתחבר לאמונות שלי ולמקומות הנסתרים בליבי. אז פגשתי אחד כזה, שהכותרת שלו היתה נעלמה אישה, ועוסק, איך לא, בכך שאנחנו נעלמות תחת כל המטלות. חיפשתי אחרי הכותבת-ומצאתי.

שמה ליאת שפר בן יעקב, מטפלת גוף ונפש, שעשתה שינוי של 180 מעלות בחייה. תאונת דרכים שעברה גרמה לה להותיר מאחור את התואר בכלכלה ומנהל עסקים ולפנות לייעוד האמיתי שלה- טיפול באנשים.

“אני מאמינה שיכולת הריפוי נמצאת אצל האדם עצמו, בגופו ובנפשו ובמקרים רבים אין צורך בתרופות ובניתוחים כדי להביא את הגוף להרמוניה, לבריאות ולריפוי”, היא גורסת. לשם כך היא למדה פסיכותרפיה הוליסטית ושיטות טיפול נוספות שיכולות לסייע במצבים שונים.

“ניתן להגיע אלי לפגישת ייעוץ של אחד על אחד (250-300 שקל) בכל גיל לפתרון בעיות של אלרגייה, עור, קשיי נשימה, מחלות אוטואימוניות, הפרעות חרדה וכדומה או להשתתף בתוכנית מקיפה בגישת גוף-נפש-תודעה לשינוי הרגלי אכילה וירידה במשקל באמצעות שינוי פנימי ללא דיאטות ותפריטים ובליווי אישי וקבוצתי (499-1,800 שקל)”

וטיפ ממני אליכן: יש משהו מרענן בגישה של ליאת לתזונה ולדיאטה ושווה להקשיב לה.כך למשל היא גורסת שדיאטה זה סוג של מאבק אינסופי בדחפים ובפיתויים. ובמלחמה אין מנצחים. רק מפסידים. אז מה כן עושים? מוותרים על המאבק ומבינים שדיאטה היא לא פתרון לזמן ארוך. ממשיכים להנות מאוכל שאוהבים, אבל במידה. בלי איסורים ומשנים את כל התפיסה שלנו לגבי אוכל ואכילה.

מיכאלה ברקו, מיכאלה מעבירה הלאה

לקריאת המאמר באתר של מיכאלה ליחצו כאן
או ישירות בלינק
https://www.mymichaela.com/body-and-soul/workshops-and-courses/liat-body-mind-balance